SEMESTER!

Japp! idag gjorde jag min sista dag! skönt! lång härlig semester nu.
Men blir ju endel nytt och omställningar nu i familjen, så blir ju full fart! men kul! Alla tar det bra!
Sally var ju på utställningen igen, känns lite tjatigt va`! 1:a i kvalite, 2 i Konk, å HP! Kul!
 Nästa gång är i Köping. Vet inte om jag skrev att Myzan är anmäld till Riks  i Augusti?
Vi tränar med träns nu. Går kanon! hon går på bete nu uppe hos mor å far.
Inger har äntligen fått komma hem! Skönt! Hoppas det går bra nu! Blir ju orolig!!!
Lina å Tilde kanske kommer nästa vecka, hoppas hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Inger

=) Ja jag är mycket bättre nu. Bara så innerligt trött, fast det tär ju på krafterna att vara sjuk.

Vad kul att det gick så bra för Sally! Lilla sötnosen.

Krama Jossan!

Och såklart en kram till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback