Mera regn...

Ja usch vad det är kalllt å trist nu. Bara regn! Har målat lite foder på FM. Sen lagat mat, ridit lite med Jossan, hon har ju lånat Plingan av Linnea! Tack så mkt för lånet! Plingan e super snäll, lite trög på banan men jätte hygglig att rida ut på! Var kul att vi kunde ta sällskap Jossan å jag!
Dagarna bara rinner iväg, jag tycker att jag aldrig sitter still utan har något att göra hela tiden, men ändå så tycker jag inte att jag hinner något !? Vad händer? Hur sjutton ska man hinna jobba sen? Suck, så ska jag ju plugga till hösten igen, 50% SVA på B-nivå. och jobba 100...
Men men jag vet att det går!
Vad hade jag gjort idag då när ja nu inte hann något få se...
Frukost
Plocka undan
Måla i 2 timmar
Sålde lite täcken till Amanda
Laga lunch
Pratade lite med Helena en stund när hon hämta Erika
Ut med Jossan å red
Åkte till stan å lämna in tråkiga datorer ( Chayennes å Jonthans)
Käka glass
Köpte ett par vita jeans till lördagens utställning
Hämta Chayenne i Ramsberg
Åkte till hennes mamma i Stråssa å hälsa på
Åkte hem käka mat
 Suttit på nätet å letat hundbur
 Nu fastnat här någon timma...
Ja lite har jag väl hunnit!
 Men man vill ju göra MERA Nyttiga saker som SYNS!!! Iallafall jag! Mera måla! För göra det i morogn så jag känner mig nöjd!
jag har läst en sååå bra bok om oss som sköter markservicen hemma,  den var så bra, hon sa att hon skulle säga upp sig från jobbet hon aldrig sökt, inte var lämpad för! så känner vi väl oss alla ibland?! Den var så br! ska skriva vad den hete när jag kommer på det... min hårddisk i hjärnan e lite full just nu tror jag!

Tja när karlarna kommer hem, de drog å fiska för flera timmar sen i regnet!

Kommentarer
Postat av: wingar

Ujuj...hektiskt liv som vanligt. Men när du kommer till mig ska jag tvinga dig att VILA och ta det lugnt. Är det nån som kan sånt så är det jag...hahaha...

Postat av: Anonym

hmmm, ja det vore ju skönt! men jag brukar ju kunna stressa upp dig lite osså! bara jag får ut å GÅ så är det lugnt!

2009-07-28 @ 13:39:12
Postat av: Lina

Du har då fullt upp, men är ju som du säger, vi har hand om allt sånt som inte syns men som man måste ha i tankarna hela tiden, utan oss skulle hemmet stå stilla ;) Snart kommer ni! Längtar sååå. Tilde har blivit lite lugnare nu, va nog nån period blev väl mycke nytt med mat och allt.. kram

2009-07-28 @ 14:01:06
URL: http://zeida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback