Lite av varje...

Idag har Myzan haft sadel på sig på "riktigt"! gick superbra! hon e sååå duktig! Sen var vi hem å borstade å fixade. Micke kom å tränade trafik med oss, han körde förbi oss med bilen några gånger på vägen. Sen hemma på gården så startade vi traftorn å lätt den vara igång så fick hon gå runt den å nosa, sen fick hon gå mellan traktorn å tombolan, ca 70cm utrymme! Gick super bra! =) kul! För han e ju inte helt rygg i trafiken.
haqr idag anmält mig till träning inför RIKS. Det är på Lördag i Örebro, Lotta Mårtenssson som ja köpte Myzan av är så snäll och hänger med som hjälp! Hon ska med till RIKS osså!
Sen när vi åker hem på lördag så ska vi hämta Fille!!! han kommer tidigare! Kul!
Känns faktist att det ska bli kul att rida, har inte haft någe ångest över det! har inte suttit på en häst sen ZD åkte! REKORD! ( förutom då jag var gravid då...)
Micke sliter som ett Djur med Badrummet! Det är klart för Gjutning!!! bra jobbat! Allt går lite bättre med lite motivation! (å tid så klart!) Så vi ska ringa betong bilen i morgon.

Var med Chayennes råttor (BLÄ) till Vet i dag, vi trodde att de hade för långa tänder, men de ska se ut så... blev lite gullande bara med råttorna (inte jag utan vet som tyckte de var sååå söta... var ju bra, kostade inget då;) )

Chayenne å jag var med Sally till Agility banan i går, hon tyckte det var skoj! Får bli mera!

Jonathan å Micke drog till Ötrebro igår, de var å köpte nytt luftgevär till Jonathan, han var sååå stolt när han kom hem, har varit i skogen å skjutit i flera timmar både i går å idag! typiskt killar va?!

Ska lägga upp lite bilder på Myzan med Sadel å Stolt grabb, bara jag får lite tid...
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback