LOPPIS!

ja nu har vi avklarat dagens Loppis av hästsaker och även anant! jag håvade faktiskt in 1500kr! Inte illa! handlade lite osså men inte mkt, 1 täcke till Myzan 5 Min häst 4 tallrikar.
 Varmt var det! Tyvärr kom inte så mkt folk som vi önskat, men vi bestämde oss för att sälja mera grejer nästa helg då det är tävling, då kommer det ju alltid folk.
Ska ut å rida Fille i kväll, för varmt nu!
I morgon ska jag hoppa honom lite, Ska ju vara med på klubbtävling nästa helg, behöver väl hoppa engång till allafall!
Måndag är det jobb igen... suck kul men vet inte hur jag ska hinna allt! Jobba heltid, plugga och barnen, hästar å man som är borta... Micke å jag har pratat om att jag ska gå ner i tid eller vara hemma, vore ju skönt! MEN, vet inte om jag vill det, sen har man ju ett litet shopping behov osså... hmmmm, då måste man ju snååla! inte min grej...
vi får se! Det får tiden utvisa! ska jobba helt ett år till allafall!

Kommentarer
Postat av: wingar

Nu tog jag bort bilden på dig och vill att du också gör så...=) Jag vill inte vara med på nån bild när jag ser ut sådär..huu

Postat av: johanna

ok då!

2009-08-09 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback