Helgen


Ja så var helgen slut, IGEN! I fredags så var jag å Chayenne till Örebro och klippte Sally efter Jobbet. Jonathan åkte till sin mamma och Micke å Jossan drog å campa.
Chayenne å jag var hemma vid 22 så det blev sängen, för på lördag morogn skulle jag på utställning med Sally i Nyköping. chayenne åkte till sin mamma.
 Hon fick en slät etta i konkuransen och fin kritik.
Söndagen var det utställning för Sally med Lena och Anna, men jag var hemma och tävlade Fille på klubbhoppning, Det gick ju bra! två felfria CR. Han uppförde sig kanon bra! Så nu vet vi det!
Sally däremot... utan Jossan å utan mig, strejkade! hon gick lite grann sen kröp hon ur kopplet!!! Mkt tråkigt med tanke på den superfina kritiken hon fick!!! hade ju känts bättre om hon haft LITE negativt, men Hon var typ perfekt! men kunde inte prissättas när hon krånglade! Nu är det koppelträning (utställningskopplet ) HELA veckan!
 vi tror att hon inte gillar när hon får ett tryck av det, så här ska tränas! Vi har väl varit bortskämda med att hon bara går annars!
Så nu håller vi tummarna för att det går bra NÄSTA helg i STHL.

idag har jag varit med Chayenne hela dagen i Pilkorg, gick ju jättebra! Så i morgon ska jag möta mina nya elever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild, tagit den själv :)

2009-08-17 @ 21:22:22
Postat av: Malin

Snygg bild, tagit den själva... :)

2009-08-17 @ 21:27:21
Postat av: wingar

Vad roligt att det gått bra för Chayenne..

Som vanligt är ni i farten hela tiden,men det är väl kul när det rör på sig. =)

Kram

Postat av: johanna

ja, jag lånade den lite Malin! var ju svårt att ta några själv...

2009-08-20 @ 12:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback