SÅLDA!

170777-7

Kommentarer
Postat av: Johanna

Suggan heter Louise galtarna heter Putte och Olle

2007-04-13 @ 20:16:45
Postat av: Maria

De är så söta så! Måste vara att de visar sin bästa sida för att jag fotade dem :)

2007-04-14 @ 19:02:49
Postat av: Johanna

Suggan Louise är Såld! till Morgan Klockars, Guldsmedshyttan.

2007-04-16 @ 07:53:50
Postat av: ingela karlsson

hej Johanna! vilka söta små grisar! Jag har en liten fråga till dig angående vaccination. Jag blev med grisen Melker i vintras. Köpte honom av en dam i vretstorp. Hon är ej med i SMGS. Vi vet alltså inte helt säkert att han är en "minigris" utan har endast sett hans mor. Till problemet, Melker är ej vaccinerad och jag har ringt till ett antal veterinärer och frågat om hjälp men de har bara stora doser vaccin. Tänkte höra om du känner någon som kan hjälpa oss, vill gärna vaccinera honom. TAck på förhand. Ingela Karlsson

2007-04-29 @ 18:02:31
Postat av: johanna

Hej Ingela!Det är så att vaccinet bara finns i stora doser, men, det är inte så dyrt ändå! jag tror att det rör sig om ett par hundra. och det är det ju värt! se till att avskabba och avmaska honom också! det ska göras om efter 2 veckor sedan.! jag vet att det är svårt med minigrisar och vetrinärer, men stå på dig! de får ta hem en förpackning helt enkelt! om du har flera frågor maila mig gärna! [email protected]

2007-05-07 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback