Helgen

Sally har latat sig med sjuka Jossan idag

Fille leker med en flaska ( stackars Irene fick erfara när han gjorde det med hennes hand!) han är tyvärr inte helt nyp säker ännu!
Det har varit klubbtävling i helgen, Fille skötte sig strålande, och jag är faktiskt nöjd med min ridning! (händer kanske inte allt för ofta!!!) Det flöt på bra och han gjorde det jag bad honom om, han e ju bara 4! 57,14% blev det. inga höga poäng, men jag hade förutspått att om det gick bra skulle vi landa runt 55-58% så det var ju bra! Sen vann vi ju på köpet klassen då! Inget man borde göra på de procenten, inte ens en placering, men nu blev det så! En extra bonus alltså!
Jossan tog detta fina kort på Fille.


Kommentarer
Postat av: Wingar

Snygga bilder! Det händer saker ser jag..Och stackars Jossan e sjuk? Krama henne!

Och kram t dig såklart.

Ps: jag svarade dig i min blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback