jobb &hobby!

Ja ha, nu har man snart gjort första veckan på jobbat, har gått bra men är tufft att komma igång, har suttit mkt stilla, inte min grej!!! men på måndag kommer alla barn så då kör vi igång! Fast jag börjar på tisdag, på måndag ska jag vara med Chayenne på Pilkrog!
har nyss varit å hopptränat med Fille, gick bra, förutom att jag började med att ramla av... kände direkt att det gjorde lite ont... men bara opp igen! sen när jag skulle plocka undan så kände jag hur det drog i svansen, inte bra!!!
 
Kommer nog ha ganska ont i morgon, suck! Lite klantigt att börja med Vattenmattan kasnke?! det gick bra när han hoppade upp i luften å vred sig, jag tappade balansen, men hade suttit kvar om inte han blivit rädd av att jag tappade balansen, han e jätte känslig för det!
 Räcker att man vinglar till så studsar han, det kan ju vara så med unghäst!

( Nu törs väl inte Irene testa honom, sa igår att det skulle gå bra att hon red honom ute om hon var stadig nu när jag snart tänkte ge mig upp på Myzan, då blir det nog mera blåmärken! Men jag har lovat Irene att jag ska kunna jobba! =)

Kommentarer
Postat av: wingar

Huga att du är så utsatt jämt för skador..=(



Hoppas det går bra för Chaynne på nya skolan, men det gör det säkert.

Kram

Postat av: Anonym

A men hjulen är inte så mycke mindre i fram än på vår vagn plus att dom går att sätta fast så dom inte är rörliga =)

2009-08-16 @ 19:49:27
Postat av: Anonym

ok... du e envis du!

2009-08-17 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback