Nu är det lite mkt!

Oj nu händer det grejer ju! Har haft några veckor av allvarligt funderande på livet å vad jag egentligen vill. Var helt inne på att läsa ekonomi, å så kom jag inte in! Panik! Vad ska jag göra?! Vantrivs på mitt jobb, får panik av bara tanken att vara tvungen att gå dit.:/ Vad gör man? Jo, man förverkligar sina drömma, fast lite omdrömda så det ska fungera!:)) Vad det är? Jo, jag har bestämt mig för att jobba hemma, med människor, barn, ungdomar å vuxna. För det gillar jag! Det finns så många idag som behöver få en menningsfull sysselsättning, få känna sig behövda å efterlängtade så jag tänkte försöka göra något för dem! Jag lär inte bli rik, men jag kommer vara glad! Jag tycker om att se människor glada å kunna hjälpa dem. Tänk vad mkt människor det finns som inte kan ha ett vanligt jobb. Tänk om det kunde få komma hit till min lilla gård å vara med bland alla djur några timmar ibland! Vem blir inte glad av det?! Självklart är det inte nu så att de bara är här, å så är allt bra. Jag har givetvis en planering på allt detta. Men mer berättar jag inte om det nu! Ni ska få se när hemsidan är klar. Någon som e duktig på hemsidor å skulle vilja hjlälpa till? Så nu vet ni anledningen till mitt plötsliga jättesamlande på djur! ( eller de gjorde jag ju tidigare med, men inte riktigt såhär!) Det kommer finnas alpackor, grisar, getter, kaniner, höns,ankor, å såklart hästarna å hundarna å katterna:) vi hörs! Nu har ja lite att göra!;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Bror min Jonas bygger hemsidor, han har fått gjort flera åt andra föreningar. Han kan du/jag prata med :)

2012-07-26 @ 04:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback