Väntar, väntar...

Ja ha! Nu sitter jag här å väntar på att Mys matte, Lotta (än så länge) ska ringa! Vi ska vet.besikta henne sen ska hon få komma hit! Jag lovar att lägga ut lite bilder på henne senare eller i morgon. Den stora svarta ( Lex Unique) ska åka hem nu i veckan. Känns lite trist, jag gillar ju henne! Men jag inser att jag kommer göra mig olycklig på henne... Dessutom tror jag att Micke tycker att det är lite otäckt när jag håller på med henne... Hon är ju ganska stor (168cm).

My är just nu 139cm! Mera lagom va?! Men hon borde bli ca 145cm, lite svårt att säga!

Är lite rastlös, väntar på att Lotta ska ringa, eller Lindha, vi ska ju ut å gå! Men hon sitter å käkar frulle med Mia tror jag! Alla skolarbeten är gjorda, så vad ska JAG göra??? Städa gjorde jag igår, rensa rabatten gjort... jag borde tvättta bilen, suck vill inte... Nej, man e inte van att ha "tid över" blir nog ändring från måndag då jag börjar jobba igen... =(

Känns sådär... var ju inte direkt med sorg jag lämnade jobbet i höstas! men, men, nu har ju endel förändringar skett! missförstå mig inte! Jag ÄLSKAR att jobba med eleverna, men det var en jobbig sitution på jobbet.
Nej! nu ska jag se om jag får något vettigt gjort! Detta duger inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback