Söndag

Vilket kanon väder hela helgen! Var till stoffe på pool party en stund i går. Hemma vid halv tolv. Jossan hade 4 kompisar här så de tältade i trädgården, Jonathan sov i ett tält också! när klockan var 02 så var jag ut å sa åt dem sista gången att de skulle lägga sig... jag somnade inte förrän 03 å vaknade 07 i morse... suck... trött eller?! Har mest latat mig i dag faktiskt. Jossan kom in imorse med en jäätefin kopp till mig som morsdag present från allihopa som de köpt. Jonathan sa osså Grattis på morsdag till mig =)
Var till mamma en sväng, å till Hyttan, skulle till Mickes mamma men ingen som var hemma. Åkte till Peter å helena en sväng.
sen har jag städat, mockat pysslat lite häst, som vanligt!
Ska kolla lite annonser nu på en  till plutt... JA JA! jag vet... borde inte , men jag har en plan! Ni får se! Det kanske kan gå bra!
Pratade men Lina med Inger ligger på lasarettet, Slarv Inger! När ska hon ta hand om sig??? Kan väl vara rädd om sig för oss andras skull va? Se till att fixa magen nu!!! kram på dig!
nej nu ska jag ut å gå!! Går ju varje dag 1 timme, har faktiskt skött det! Måste, kan inte sova annars!
Börjar ju jobba i morgon...

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin sida, du är aktiv här!

Kul att se och få ideer, tack ;)

Lycka till med jobbet nu då.

Trist att börja i denna värme.

Hörs, kram!!

2009-05-31 @ 23:41:20
Postat av: Inger

Hej!

Jo jag vet att jag missköter min kropp, men det är ju så att jag tror alltid att det ska gå över av sig självt..=) Nu är jag ju bättre iallafall. Pussa Jossan jättemycket!

Kram Inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback