Fredag

Vilket härligt väder!!! Jippi ÄNTLIGEN! nu kanske inte all brännan från Egypten dörut... Imorgon ska vi på pool party till Stoffe, ska bli sköj!

Idag har jag varit med Myzan på NH-träning hos Helena Engman. gud vad kul det va! men oj vad stursk Myxan var först! men sen var hon lugn  å avslappnad följde mig jättebra å var lyhörd, klok häst! Sen lekte vi lite, Helena sa att hon har humor ;) det stämde faktiskt!
Nu på Kvällen kom Barbro å hämta Unique, skönt med ledsamt... Släpte ihop Hjulia å Myzan, Myzan tog över direkt, Jäklar vilka bakut sparkar hon kan göra!!! tog ut Hjulia för att sätta på flug huva, då skulle Myzan komma till staketet för att sparka henne, men hon sparkade i övertrån i ingången, faktiskt rätt åt henne. Sen när jag släppte in Hjulia igen lät hon henne vara!
Nu ska jag kolla på film med familjen!

Kommentarer
Postat av: Inger

Åååå vad härligt med poolparty..Så ni har lika vackert väder ni med..Härligt!

Kram inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback