SOL SOL!!!

Härligt är det! Var till Viken igår med alla barnen å badade, å mannen osså så klart! En vecka till sen har han osså semester! Skönt! Då ska här göras badrum! Det behövs med tre barn nu! Jag lovar!
Ska snart åka till Gusselby å bada. Väntar bara på Att Elene ska komma förbi med pengar.
Annars har jag grejat med Myzan. Hjulia e ju utdömd nu å vi väntar på försäkringsbeskedet. Det blir begravning här hemma.
På onsdag eller torsdag kommer Lina å lila Tilde! Härligt var alldeles för länge sen!!!
V 29 kommer en häst till. en 4 årig connemara valack som jag ska rida  å tävla åt dem så äger den. Det är de som jag köpte Myzan av som äger han, Fille kallas han. Ska bli kul att rida igen. Har dock inte saknat det, har väl haft fullt upp!
jag ser till att gå eller springa en timme varje dag, men inser att det INTE är lika krävande som det var att rida ZanDay! hua... nej nu ska jag åka ha det gott o solen!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härligt nu med soliga dagar.Fast nu verkar det bli lite molnigt, iallafall här i Gävle.

Orkar inte hålla på och skriva på min blogg varje dag nu när det är så varmt, men jag tittar in hos dig då och då.

Kramar Inger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback