Idag...igår... lördags... fredags å torsdags

Har det varit fullt upp, likaså igår, å i lördags, å i fredags å torsdags....
I torsdags var  jag, Jossan Chayenne å Alma på Gustavsvik hela dagen , de hade jättekul alla tre. Men var helt slut när vi åkte hem ( jag bubblade mest bubbelpool)
I fredags firade vi midsommar, på samma sätt som vanligt! (jag håller stenhårt på trad)
Först tog jag dock bara min dagliga promenad med Marie på morgonen istället.
Sen var det midsommar firande i Björkhyttan, stoffe å Barnen var med i år. å Mickes brorsas familj.

 Helena å Kennet brukar ju vara med oss annars men det skulle till Italien (svikers). Efter det käkade vi lunch här hemma allihopa. På kvällen bar det av till Anders å Marina. Kul var det, men gick hem tidigt, skulle ju upp å hämta Chayenne vid 10-tiden.
Chayenne jag å Jossan bakade Pizzabullar på lördagen och vanliga bullar. Tog hela förmiddagen. på eftermiddagen hämtade jag å Chayenne hem Myzan en stund å pysslade med henne å Hjulia. Senare kom Stoffe Med barn och grillade med oss, gott gott! F-file och pommes...
På söndagen drog Micke till Italien på jobb, så jag tog med mig tjejerna och Stoffe tillIkea. Det tog hela dagen, sen var vi ju tvugna att skruva ihop allt osså... halv ett la jag mig. zzz
Jonthan kom hem på söndagen, firade midsommar med sin mamma i Siggebohyttan i år. Chayenne åkte till sin mamma på söndag kvällen.

Idag måndag har jag varit med Hjulia till ATG igen. hon blev nu utdömd, Tråkigt men bäst för henne! Hon har bara blivit sämre. Var till IKEA IGEN! byte ett täcke som var i fel strl, köpte osså nytt rumsbord å klädsel till sofforna snyggt blev det! Måste dock in igen, fanns ingen klädsel hemma till tresitsen SUCK. Svängde in till Maskintjänst i Hovsta på vägen hem osså. Shopade lite åt Helena där. (blev lite till mig med)
Tvättade sen bilen in och utvändigt mkt nödvändigt! ;)
Sen åkte jag å grattade Irene. Helena var här å hämtade lite saker, så hon kidnappade med sig Jonathan, Jossan följde med Alma hem, de sov ju här i tält i natt, skulle sova hos Alma i tält nu, tokstollar!
Tog sen promenad med Irene å Brorsan.
Känns konstigt, ena dagen fullt hus nästa tomt... Föredrar fullt!
Ja mitt i allt detta har jag hunnit med lite städning å matlagning, hmmmm, närman läser vad man gör kan man ju undra, hur hann jag? satt ju faktidkt å pratade med helena säkert en timme, monterade ju även ett bord idag från IKEA...
ja, dygnet har 24 timmar det är väl tur va?
Pratad med Micke , de har det varmt och skönt, han kommer nog onsdag eller söndag. puss på dig! njut av värmen!
GODNATT! ikväll ska hon inte bli halv ett som igår, när jag fastnade bland alla IKEA kartonger.

Kommentarer
Postat av: Inger

Herregud hur orkar du? Du skulle behöva dygn som var 48 timmar minst..=)

Vad himla tråkigt med Hjulia! Stackars häst..=(

Krama Jossan!

Och som vanligt kram till dig

Inger

Postat av: johanna

har väl damp eller nått... he he! Vet inte, är inte trött, men idag har jag faktiskt solat i 1,5 timmar, dock med anteckningsbok å mobil i hösta hugg, hann ringa vet å försk bolag ...=)

2009-06-24 @ 18:25:19
Postat av: Lina

Haha ja du har verkligen haft fullt upp! äntligen har du köpt ett nytt rumsbord de behövdes ;) vad blev de för färg på klädseln? Vi saknar er! Kram

2009-06-26 @ 11:43:41
URL: http://zeida.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det behövdes!!! det blev svart!

2009-06-29 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback