Allt möjligt!

I helgen var det fullt upp! i fredags åkte vi med Sally till Fjugesta å klippte henne hemma 23... på lördagen gick jag med Myzan en sväng hon fick träns på sig å "sadel" schabrak med jord! men vi la en sadel i stallet på ryggen. jätteduktig!!! sen var på på tobbs 20års kalas. sen åkte Micke ja å Jossan till Örebro med Sally. Hemma 23... snark! På söndagen följde jag inte med till Lagtävlingarna, behövdes inte, tur för mig, blev fullt upp ändå! Åkte med Jossan å Alma till Örebro å shoppade avslutningskläder. Sååå fina! Sen hämta vi sally hos Lena å pussa valpar igen, gud vad söta de är!
Så vi var hemma strax efter 18.
Sally fick en etta på kvalite igen! kul kul! men det visste vi ju redan att hon var snyggast!
I måndags var jag till vet med henne å kolla knäna, de var ok! så nu är det fritt fram för valpar nästa år! Längtar!
Idag har hon varit med mig i skolan på fotbollsturnering, hon är helt otrolig att ha med! så duktig! inge koppel, men är där man säger att hon ska vara! Vi passade på att ta ett varv på elljusspåret osså!
Nu ska pappa å jag åka å hämta en Pactosan toa till klubben i Nora Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback