Torsdag

Hade trevligt i går när vi grillade! Jossan Å Chayenne anordnade tävlingar åt oss! Vi spelade brännboll, stafett, hoppade långrep, kastade ring. Spela gräsplockepinn, ja säkert något jag glömt! Men kul  var det! å Kul att se dem som man inte träffar så ofta, dessutom åt vi ju gott!
Jag har målat lite fönster å dörr i dag! Blir fint! Det blir gula bågar på fönstren å gula dörrar. Har haft beslut ångest och provmålat, var inne på grönt, men fick bli gult, lika snyggt båda, men målade ju dörren på huset gult när vi flyttade hit och hade färg kvar så det fick bli gult!
var till Örebro en svänf på em, köpte tandborste till Nuttis (Sally) hi hi ska bli intressant! Men vad gör man inte för sina älsklingar!
Har kommit in på kursen i SVA B som jag sökt! Kul! Men blir väl lite tufft med heltisjobb, halvtids studier, tre barn och en frånvarande man... men allt går! har ju ganska lätt för mig plus tycker det är intressant att läsa! Får nog vänta med den där fölisen jag ahde tänkt köpa till hösten... Får vänta tills Myzan ska bli mamma...
Nu ska jag umgås med familjen! CY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback