SKIT VÄDER!!!

Jag hatar detta väder! urk! Tråkigt att göra något alls! samtidigt som jag får DAMP av att inte göra något!!!! ååååå! Jag har svårt att sova när jag inte får röra mig eller använda huvudet. Igår låg vi verkligen å latade oss hela dagen, kollade på film etc. (åt Lite onyttigt ossså!!! ajabaja!)
 Men det var väl skönt att få mysa med sina älskling osså såklart! Men som sagt nu har jag DAMP idag!
Har iallafall städat nedervåningen. Hovis har varit här. Ska ta ut Myzan en sväng strax osså.
Vi åker ju på träning i morgon. Just ja! jag får inte glömma att smörja fjädern på vagnen! Gnisslar så illa! är ju trist att skräma upp en 1åring å 2 åring i onödan när de går in så fint!
Nej vi hörs måste röra på mig.... (Borde baka lite men det är så låååång tråkigt!)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: brosan

Sluta DAMPA dig å hitta på nått roligt då !

2009-07-10 @ 16:25:27
Postat av: Inger

Men idag, lördag, är det väl finväder hos er? Det är det här iallafall.

Lycka till med träningen!

Postat av: johanna

neej spöregn...=(

2009-07-11 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback