Fint väder!

Har varit å ridit ut med Lindha å Sigge i dag. Jättekul! Gick kanon bra! =)
Imorgon ska vi hoppa lite... Ska vara med på klubbdressyren å klubbhoppningen i höst! Så måste väl testa lite! Kan ju bli spännande å se om jag tar mig runt LC med honom, han kan ju inte direkt hålla någon galopp ännu! Men vi får väl träna! Fick ju honom att fatta vänster galopp ute idag! Inte illa!
 PÅ fredag komemr Lotta hitt med Linneas Ponny Plingan så att vi kan rida ut tillsammans Jossan å jag. Snällt! Å Kul!

Nej nu ska jag gå å göra potatissallad, Chayenne såg storögt på mig när jag sa att jag skulle göra det:
- VA? GÖRA?
-Ja! Jag ska göra en potatissalad.
-DET vill jag SE!

Så vi får väl se vad hon menade med det!
(antingen vet hon att jag inte brukar göra det, eller så har hon aldrig varit med om att man kan göra egen! )
Mina Kusiner kommer i kväll så vi ska grilla med dem! det var Såååå länge sen!
 Ska og göra äppelkaka till efterrätt osså! Smums!!!
(Lina dreggla inte ihjäl dig nu...)

Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du kommer ut på tävlingsbanorna igen. Glöm inte att andas!!!

2009-07-23 @ 13:23:16
Postat av: Anonym

ja det ska bli kul! men jag glömmer nog inte att andas för det! känns inte så hårt med klubbtävling, mera bara JÄTTEKUL!

2009-07-23 @ 21:16:05
Postat av: Lina

Sån där lyxmat får ju inte jag när ja är hos er ;) efterrätt å allt! :P Saknar er!

Postat av: Johanna

hi hi får du väl! Vi åt ju kladdkaka!!! Vi syns snart....saknar er osså!!!

2009-07-27 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback